Verslag van Melissa en Demi

Bij het ontbijt voelden we dat het wat meer waaide en het was iets minder warm dan gister.
Om 8 uur gingen we weer met de taxi naar het internaat. ’s Ochtends werden de laatste kleren uitgezocht en werden de kleren uitgedeeld door Idwer en Sjoukje.
Wij gingen toen naar de kinderen toe. Omdat er nog niet zoveel kinderen in het internaat zijn, besloten we om kleurplaten in te kleuren en kleine puzzeltjes mee te nemen. De kinderen waren vandaag wat rustiger en druk bezig met kleuren. Terwijl wij bezig waren met de kinderen was de rest bezig op de binnenplaats waar de speeltoestellen komen. Eerst hebben zij de binnenplaats verder leeg gemaakt en zijn begonnen met een stuk grond om te spitten.

Rond half 12 gingen Odil, Abe en Melissa naar de houtbazaar in het dorpje Hisor. Daar hebben wij planken gehaald om in de binnenplaats bankjes van te maken. Ook hebben we zand gehaald voor de zandbak en zijn we naar een timmerbedrijf geweest voor overleg over de delen die zij van hout gaan maken voor de speeltoestellen. De planken en het zand waren dezelfde middag nog gebracht en konden daarmee dus aan de slag.
Na de pauze gingen we allemaal weer bezig op de binnenplaats. De grond werd verder omgespit en de grootste stenen werden opgeruimd. Met kruiwagens met zand gingen we de zandbak vullen. Ondertussen werden de planken afgemeten en gezaagd voor de bankjes. Een paar van de oudste kinderen uit het internaat zagen dat we bezig waren en begonnen ons te helpen. We konden nu al wat vooruitgang zien op de binnenplaats. Morgen gaan we weer verder!

7 reacties, RSS