Na een lekker dagje ontspanning in Dushanbe moet er vandaag natuurlijk weer gewerkt worden. Met ontbijt achter de kiezen vertrokken we vanochtend weer vroeg naar het internaat om de werkzaamheden van vorige week op te pakken. Hanna en Sjoukje hebben in de ochtend de kinderen vermaakt met verschillende leuke spelletjes. De rest is verder gaan werken in de lokalen. Hendrik en ik hebben de plintjes op maat gemaakt en vastgezet in de lokalen. Gerben, Floris en Dietmer zijn bezig geweest met de nieuwe deuren voor de lokalen en de rest is verder gegaan met het schilderwerk.

Toen we weer terug kwamen in het internaat hebben de jongens en ik een spannend potje voetbal gespeeld tegen de baas en de medewerkers van het kamp. Ondanks dat het een leuke wedstrijd was, moesten wij Nederlanders helaas met een verliespartij het veld verlaten. Nu nog even rustig bijkomen van weer een mooi dagje en dan maar goed slapen, want morgen is weer een dag!

Jelle

5 reacties, RSS