Verslag van Djoke.
De afgelopen dagen hebben we hard gewerkt om de speelplaats tot een mooi en vrolijk geheel te maken. Gisteren was het lekker weer, bewolkt en zo’n 25 graden. Helaas was het vandaag weer heet en zonnig. Desondanks hebben we weer veel werk verzet. De schommels en rekstokken zijn geverfd en het speelhuisje is in de maak en moet ook nog helemaal geverfd worden. Hopelijk lukt het om alles voor zondag af te krijgen, want maandagochtend vroeg vliegen we alweer terug naar Nederland! Tijdens het werk worden de schommels en zandbak al veelvuldig gebruikt door kinderen van het internaat. Zelfs door kinderen in een rolstoel en dat is prachtig om te zien.
Dinsdagavond hebben we Dushanbe als toerist verkend met mooie fonteinen, het standbeeld van meneer Somoni en het park bij de grootste vlag van de wereld. Erg mooi om te zien allemaal.

Door problemen met de laptop lukt het helaas niet altijd om een berichtje op de website te zetten. Hopelijk komt er morgen weer een langer verslag!

4 reacties, RSS