Verslag van Idwer en Sjoukje

Vanochtend moesten we weer zoals normaal om 7 uur opstaan en gingen we om 8 uur met de taxi naar het internaat. In het internaat hebben we alle kleren voor de kinderen gesorteerd en netjes in de kast gelegd, maat bij maat. Dit was een hele klus. Iedereen nogmaals bedankt voor de kleren! De mensen in het internaat zijn erg dankbaar!

Toen wij met de kleren bezig waren, hebben Abe, Djoke, Odil en Gerlof overleg met de directrice gehad over de werkzaamheden. Daarna zijn Gerlof, Abe en Odil naar de bazaar gegaan om inkopen te doen, de rest van de groep ging bezig met de nieuwe speelplaats: opruimen en netjes maken. Het was heel warm!
Toen de ‘mannen’ weer terug kwamen van de bazaar zijn we met zijn allen weer vertrokken naar ons kamp in Dushanbe. We hebben daar heerlijke nasi gegeten. In het kamp bleek het warme water op, dus we hebben een lekkere koude douche genomen. Alvast lekker koese! En oant moarn!

Dikke tút!

Idwer & Sjoukje

we love yoou leafe memmies

3 reacties, RSS