De afgelopen week is er veel gedaan om de reis van deze zomer te bekostigen. Deelnemers aan de reis en vrijwilligers uit Heech en omstreken hebben woensdag, donderdag en vrijdag 2, 3 en 4 april gecollecteerd. De collecte was aangekondigd in de plaatselijke media, en wordt allereerst aangewend voor de organisatiekosten van Rock by Attema.

Drie avonden lang zijn er in totaal 20 à 30 enthousiaste mensen deur aan deur actief geweest, en aan het eind van de driedaagse was daar het schitterende resultaat van € 2600 !!!!

Alle gulle gevers en alle vrijwilligers heel hartelijk bedankt. Hier doen we het voor!

Dan was er zaterdag en zondag 5 en 6 april de zesde Muziekmarathon in Lollum. Hoewel de belangstelling voor dit evenement de laatste jaren iets terug lijkt te lopen en er was gekozen voor een wat meer bescheiden aanpak, kwamen er zaterdag toch een kleine 150 betalende gasten, en natuurlijk vele artiesten. Zondag kwam de complete kerkelijke gemeente van Skearnegoutum-Loaiengea in de afsluitende kerkdienst op bezoek. Ook dat was een feestelijk en warm gebeuren, waarin velen ook konden kennismaken met de groep die straks met ons op reis gaat.

De opbrengst van de totale Muziekmarathon was € 1325. Ook hiervoor: alle vrijwilligers, deelnemers en bezoekers heel hartelijk bedankt!