Zaterdag 3 mei heeft voor de derde keer het succesvolle benefietconcert Rock by Attema plaatsgevonden in Heeg. Voorafgaand aan het feest is het Nederlands kampioenschap vrachtwagen trekken gehouden onder leiding van Wout Zijlstra. ’s Avonds zijn er optredens geweest van de onder andere de bands MMT (tribute band of The Beatles), Sipke de Boer & band en Sparkless. Het evenement heeft maar liefst 900 bezoekers getrokken en de opbrengst is ruim €10.000! Als bestuur willen wij alle vrijwilligers, sponsors, bezoekers, inwoners van Heeg, de familie Attema en alle medewerkers van Loon- en Aannemingsbedrijf Attema hartelijk bedanken.
Kijk voor meer foto’s op de Facebook-pagina van Rock by Attema.

Zondag 25 mei staat een klassiek concert gepland in de kerk van Hichtum. Kijk voor meer informatie in de agenda.

Op zaterdag 31 mei lopen de deelnemers aan de reis naar Tadzjikistan de laatste etappe van de elfstedenwandeltocht, van Dokkum naar Leeuwarden om zo aandacht te vragen voor het project van deze zomer. De deelnemers kunnen gesponsord worden door zowel privépersonen als bedrijven. Wilt u ook sponsoren? Stuur een mail naar info@StichtingStype.nl of neem contact op met één van de deelnemers.