Voor het financieren van de reis en de materialen zijn we voor een groot deel afhankelijk van de acties, donateurs en sponsoren. In het verleden konden we de sponsoren niet veel meer bieden dan een vermelding van het bedrijf op het T-shirt en deelden we flyers uit tijdens de laatste etappe van de wandel Elfstedentocht. Maar nu we een zelfstandige stichting zijn geworden, en daarmee ook zijn gestart met een eigen website en nieuwsbrief, zijn er verschillende mogelijkheden om ook een stukje promotie te doen voor deze bedrijven. Te denken is dan bijvoorbeeld een beschrijving van het bedrijf en een logo met een link op onze website en digitale nieuwsbrief. We kunnen uw bedrijf ook in de nieuwsbrief vermelden als sponsor en erbij vertellen wat er met uw donatie is gedaan. Daarnaast worden er persberichten de deur uitgedaan.

Ook voor dit jaar zijn we weer dringend op zoek naar sponsoren die een steentje willen bijdragen. Heeft u belangstelling om ons te sponsoren neem dan contact op via de e-mail of bel met het nummer dat op de website vermeld staat. We kunnen dan overleggen over wat voor mogelijkheden er zijn.