Verslag van donderdag 23 juli van Milan

Het was alweer de zesde dag in Tadzjikistan. De tijd vliegt! We gingen weer bezig met waar we gisteren mee gestopt waren: de binnenplaats opknappen. Houkje en ik (Milan) gingen met de kinderen spelen. We vonden het een leuk idee om de kinderen te gaan schminken. Veel kozen ervoor om als Spiderman geschminkt te worden, zoals op de foto te zien is. Nadat de kinderen geschminkt waren, besloten we te gaan tekenen met stoepkrijt. Dit was geslaagd, want het stoepkrijt is al bijna op!

Op de binnenplaats werd ook weer van alles gedaan. Er werd weer wat grond vlak gemaakt en ze waren weer bezig met de bankjes. De bankjes werden vast geboord en er werd goed geschuurd. De kinderen moeten natuurlijk geen splinters in hun kont krijgen! Ikzelf heb in de middag niet veel kunnen doen, want ik voelde me niet fit. Ik had hoofdpijn, voelde me licht in mijn hoofd en ik voelde me zwakjes. Waarschijnlijk door de hele hoge temperatuur. Ik nam dus mijn rust.

Toen we terug waren na het werken hadden we heerlijk gegeten. Bloemkool, aardappelen en een gehaktbal. Daarna was het tijd om te relaxen en klaar te maken voor de volgende dag. Morgen gaan we weer verder met de bankjes maken. Hopelijk is dan ook de bestelde verf binnen en kunnen we de bankjes een mooi kleurtje geven.

Nu dus nog even rusten, vroeg op bed en fit zijn voor morgen!

Peace out, G’s!

2 reacties, RSS

• Rita Akkerboom

zegt op:
    24 juli, 2015 om 07:59

Milan, prachtig al die geschminkte gezichten. Heb je ook nog spelletjes op de muziek gedaan die je meegenomen hebt?
    Maak maar veel foto’s, dan heb je mooie herinneringen. Doe rustig aan in deze extreme warmte.
    Groet Rita

• Ageeth

zegt op:
    24 juli, 2015 om 19:50

geweldig al die blije gezichten, daar doen jullie het voor.
    hopelijk voel je je weer wat beter Milan,
    en die speelplaats wordt vast en zeker geweldig, idd wel goed schuren want splinters in je kont voelt niet lekker 😉
    doe maar wel rustig aan in die warmte, neem je rust momenten.

gr Ageeth