Na een lekker dagje ontspanning in Dushanbe moet er vandaag natuurlijk weer gewerkt worden. Met ontbijt achter de kiezen vertrokken we vanochtend weer vroeg naar het internaat om de werkzaamheden van vorige week op te pakken. Hanna en Sjoukje hebben in de ochtend de kinderen vermaakt met verschillende leuke spelletjes. De rest is verder gaan werken in de lokalen. Hendrik en ik hebben de plintjes op maat gemaakt en vastgezet in de lokalen. Gerben, Floris en Dietmer zijn bezig geweest met de nieuwe deuren voor de lokalen en de rest is verder gegaan met het schilderwerk.

Toen we weer terug kwamen in het internaat hebben de jongens en ik een spannend potje voetbal gespeeld tegen de baas en de medewerkers van het kamp. Ondanks dat het een leuke wedstrijd was, moesten wij Nederlanders helaas met een verliespartij het veld verlaten. Nu nog even rustig bijkomen van weer een mooi dagje en dan maar goed slapen, want morgen is weer een dag!

Jelle

5 reacties, RSS

• lammie

4 augustus, 2014 om 19:37

Succes allemaal in de laatste week

• Nelie Veenstra

4 augustus, 2014 om 19:47

Hallo allegearre,
    Leuk om te lêzen dat it goed giet. Noch in soad wurkwille dizze wike!

• Gieny Meekma

4 augustus, 2014 om 20:13

Nog niet de moet laten zakken de laatste week, nog even door bikkelen, want volgende week om deze tijd zijn jullie weer thuis en het is nog veel te leuk om de verslagen iedere dag te lezen.

Vele gr v Lieuwe en Gieny
    en een dikke knuffel voor Anna-Rixt van Tymen

• Janneke

4 augustus, 2014 om 20:52

Het is hard werken allemaal, en wat fijn te merken dat jullie zo serieus zijn en hard werken.
    We hebben ontzettend veel respect voor jullie en neem ook op tijd ontspanning, dat hebben jullie dik verdiend.
    Sterkte en ik denk als jullie dit lezen, jullie de nacht alweer hebben gehad. Hopelijk koesen jullie goed, dat geeft kracht voor de volgende dag.

Leafs foar iedereen…

Janneke

• Kasimier

4 augustus, 2014 om 21:37

Kanjers

Nog een week, ik denk dat jullie er nu al tegen opzien om de kinderen achter te laten, maar wees trots op datgene wat jullie hebben gedaan en met een voldaan gevoel naar huis terug mogen keren.
    Maak er een mooie week van.
    Opa Henk en oma Mieke ( voor Lois een dikke knuffel)