Het is weer gelukt: zaterdag 5 en zondag 6 april kunnen we weer een Nacht van Lollum houden voor het werk van de Stichting Stype Tadzjikistan. Deze keer niet een Marathon van 24 uur. Zoals dat de afgelopen jaren ging, was dat een te grote inspanning in verhouding tot het resultaat. Met respect voor de doorzetters die wel de hele nacht bleven zitten, doen we het dit jaar toch anders.
We beginnen deze keer pas om 16.00 uur op zaterdagmiddag, met een speciaal nummer voor kinderen. Daarna gaan we weer voor een gezellig en inspirerend muziekgebeuren dat de hele avond mag duren. Rond de klok van enen stoppen we, zodat iedereen gewoon kan gaan slapen. We houden dus dàt deel van de marathon, dat altijd het grootste succes was,
De volgende dag is er dan voor de liefhebbers weer gelegenheid om psalmen te zingen, en om 9.30 uur een speciale kerkdienst, waarin de gemeente van Scharnegoutum e.o. onze gast is. Ze nemen een combo en gelegenheidskoor mee.
Zo hopen we de sterkste punten van de Nacht van Lollum te behouden. We hopen heel erg, dat er weer veel mensen komen. Het programma is de moeite meer dan waard, en dat geldt ook voor het goede doel.
De toegang tot deze kleine of ‘halve’ marathon is dit jaar € 5; kinderen tot en met 12 jaar gratis. We hopen dat dit voor niemand een beletsel is. Koffie, thee, soep en snacks zijn weer ruimschoots verkrijgbaar voor schappelijke prijzen.
Kunt of wilt u de Nacht van Lollum echt niet bijwonen? Als u toch iets wilt bijdragen, is iedere gift van harte welkom op NL 74 RABO 0308 7348 82, t.n.v. Diaconie Burgwerd, o.v.v. Stichting Stype.

Kijk voor het volledige programma in de agenda.