Het concert in Burgwerd van de Schola Cantorum Mistúra en het SeizoenenKoor o.l.v. van Piet Vessies te Menaam kan beslist geslaagd worden genoemd. Er was slechts een select publiek aanwezig, maar dat heeft een mooie avond beleefd. Voor de pauze werd er met aandacht geluisterd naar een wat ernstiger repertoir (met onder andere een gebed om vrede in verschillende toonzettingen), na de pauze werd de sfeer losser en kwamen er spontane reacties uit het publiek. Heel bijzonder was de dialoog tussen de zangers in het koor van de kerk en het orgel aan de andere kant. Het publiek zat letterlijk midden tussen de muziek.

In de pauze liet men zich de koffie met cake goed smaken, en werd er volop bijgepraat en uitgewisseld, en na afloop werd de collecte goed bedacht, ook door vele koorleden!

De opbrengst aan contant geld van de hele avond was € 240,16. Met een hartelijke dank voor de zangers en de dirigent, en niet te vergeten de koster en de vrijwilligers!