Verslag van Djoke.
De afgelopen dagen hebben we hard gewerkt om de speelplaats tot een mooi en vrolijk geheel te maken. Gisteren was het lekker weer, bewolkt en zo’n 25 graden. Helaas was het vandaag weer heet en zonnig. Desondanks hebben we weer veel werk verzet. De schommels en rekstokken zijn geverfd en het speelhuisje is in de maak en moet ook nog helemaal geverfd worden. Hopelijk lukt het om alles voor zondag af te krijgen, want maandagochtend vroeg vliegen we alweer terug naar Nederland! Tijdens het werk worden de schommels en zandbak al veelvuldig gebruikt door kinderen van het internaat. Zelfs door kinderen in een rolstoel en dat is prachtig om te zien.
Dinsdagavond hebben we Dushanbe als toerist verkend met mooie fonteinen, het standbeeld van meneer Somoni en het park bij de grootste vlag van de wereld. Erg mooi om te zien allemaal.

Door problemen met de laptop lukt het helaas niet altijd om een berichtje op de website te zetten. Hopelijk komt er morgen weer een langer verslag!

4 reacties, RSS

• jan en eelkje

30 juli, 2015 om 09:01

hallo luitjes
    wat hebben jullie al veel werk gedaan
    en dat met die hitte super.
    fijn om te zien dat de kinderen er zo van genieten.goeie reis terug

• Rita Akkerboom

30 juli, 2015 om 09:13

Leuk om die blije gezichten van de kinderen te zien. Daar doe je het allemaal voor.
    Zou heel fijn zijn dat het jullie gelukt om alles voor zondag af te krijgen. Nog een paar dagen volhouden in deze warmte. Petje af voor jullie prestatie in de hitte.
    Groet Rita

• Janneke

31 juli, 2015 om 00:00

Lieve allemaal,
    Fijn dat er alweer iets op staat, het is altijd weer nieuwsgierig kijken in de hoop dat er iets op staat… En alweer een mooie ‘geniet’ foto…wat zijn jullie toch sterk, om met zo n warmte zoveel voor elkaar te krijgen. Wat een respect. En dat voor de kinderen. Je krijgt ook ‘vleugeltjes’ als je de kinderen ziet genieten, terwijl het nog niet eens klaar is…het zal zeker verslavend werken…
    Leafs út Lollum, Fryslân.

• Tineke Eringa

1 augustus, 2015 om 11:43

Wat hebben jullie in deze korte tijd al veel gedaan en zo veel kinderen blij gemaakt. Deze speeltoestellen maken is wel iets anders dan het werk wat er eerder in het gebouw is gedaan. Toch is al het werk gedaan om de kinderen een goede plek te bieden, en dat dat is geslaagd zie je aan de glunderende gezichten.
    Hopelijk lukt het om alles klaar te krijgen, dan kunnen jullie met een goed, tevreden gevoel terug.
    Sterkte met de laatste “loodjes” en een goede terugreis.
    Tot ziens, Tineke Eringa-Dijkstra