Verslag van Idwer en Sjoukje

Vanochtend moesten we weer zoals normaal om 7 uur opstaan en gingen we om 8 uur met de taxi naar het internaat. In het internaat hebben we alle kleren voor de kinderen gesorteerd en netjes in de kast gelegd, maat bij maat. Dit was een hele klus. Iedereen nogmaals bedankt voor de kleren! De mensen in het internaat zijn erg dankbaar!

Toen wij met de kleren bezig waren, hebben Abe, Djoke, Odil en Gerlof overleg met de directrice gehad over de werkzaamheden. Daarna zijn Gerlof, Abe en Odil naar de bazaar gegaan om inkopen te doen, de rest van de groep ging bezig met de nieuwe speelplaats: opruimen en netjes maken. Het was heel warm!
Toen de ‘mannen’ weer terug kwamen van de bazaar zijn we met zijn allen weer vertrokken naar ons kamp in Dushanbe. We hebben daar heerlijke nasi gegeten. In het kamp bleek het warme water op, dus we hebben een lekkere koude douche genomen. Alvast lekker koese! En oant moarn!

Dikke tút!

Idwer & Sjoukje

we love yoou leafe memmies

3 reacties, RSS

• Janneke

21 juli, 2015 om 08:55

Hallo allemaal,
    Fijn dat de kleren goed van pas komen.
    We lezen niks over de kinderen…klopt het dat er geen kinderen zijn, of ben ik nu te vlug en zijn ze er wel. Ik hoop dat ondanks de warmte het lukt om te werken. En desondanks veel plezier beleven.
    Tot de volgende keer,
    Groetjes van Janneke

• Rita Akkerboom

21 juli, 2015 om 12:59

Hallo allemaal,
    Prachtig dat jullie, ondanks de warmte, begonnen zijn met de werkzaamheden.
    Sterkte in deze hitte en veel plezier.
    Groetjes Rita

• Griet Boersma

21 juli, 2015 om 21:39

Hoi Sjoukje
    En alle anderen.Genoten van jullie verslag.Elke dag even kijken jammer dat we jullie gemist hebben op schiphol we kwamen helaas in de file te staan. Respekt hebben wij voor wat jullie daar doen. Super Gr Broer en Griet.