In de zomer van 2015 hopen we weer met een groep naar Tadzjikistan te gaan! Het is vanaf nu mogelijk om je hiervoor in te schrijven! Het plan is om dit jaar met een groep van 10 personen naar Tadzjikistan te reizen. De data van de reis zijn nog niet precies bekend, maar vallen waarschijnlijk in de bouwvak noord (18 juli t/m 9 augustus 2015).

We zijn op zoek naar zowel jongeren als volwassenen die van aanpakken weten. Voor het uitvoeren van de werkzaamheden is het van belang dat er één tot drie timmermannen, bouwvakkers of andere handige mensen meegaan. De rest van de groep hoeft niet beslist een technische achtergrond te hebben, want er is genoeg te doen. De werkzaamheden zullen waarschijnlijk bestaan uit het opknappen van een aantal klaslokalen in het internaat. Daarnaast doet een gedeelte van de groep ’s ochtends activiteiten met een aantal kinderen in het internaat. Voor meer informatie over de werkzaamheden en de reis, klik hier. In de periode voorafgaand aan de reis, zal de groep door middel van sponsoracties geld ophalen om een gedeelte van de reis te financieren. Hierbij wordt van alle deelnemers verwacht dat zij zich hiervoor inzetten!

Aanmelden kan via het opgaveformulier. Lever het formulier, samen met een motivatie waarom jij graag mee zou willen en een kopie van je paspoort vóór 1 februari in! In de eerste week van februari zal door het bestuur beslist worden wie meegaat en dit wordt vervolgens zo snel mogelijk bekend gemaakt aan de betreffende personen. Voor deze groep van 10 personen wordt op maandagavond 16 februari een informatiebijeenkomst georganiseerd.