Achter de schermen zijn altijd mensen of organisaties die op verschillende manieren een bijdrage leveren aan het project van Stichting Stype in Tadzjikistan. Zo nu en dan wordt een project uitgelicht op deze website. In dit bericht staat het atelier De Olde Boerenkeuken in Steggerda centraal.

Janny Nagelhout heeft sinds maart dit jaar een atelier, geheel in oud Hollandse stijl. In het atelier kan iedereen terecht die het leuk vindt om te (leren) breien of haken of om op een andere manier creatief bezig te zijn. Er staat een spaarpot voor vrije giften, waarvan de opbrengst dit jaar voor Stichting Stype is. Mensen die creatief én zinvol bezig willen zijn, geeft Janny de mogelijkheid om in het atelier bijvoorbeeld zelf kleding te haken of breien die vervolgens rechtstreeks naar Tadzjikistan gaat. Andere zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden. De opbrengst hiervan gaat naar Stichting Stype. Voor meer informatie en een impressie van het sfeervolle atelier, kijk op de Facebook-pagina van De Olde Boerenkeuken.

Janny en alle creatieve mensen, bedankt voor jullie bijdrage!

Één reactie, RSS

• Janny Nagelhout

zegt op:
    15 oktober, 2014 om 21:42

Ik was blij verrast te lezen, dat mijn atelier “De Olde Boerenkeuken” uitgelicht wordt door stichting Stype. Het is leuk om op deze manier wat te netwerken. Hoe meer mensen er weet van hebben hoe meer de spaarpot van Ot en Sien gevuld kan worden voor kinderen, die op wat voor manier dan ook op één of andere manier geen kind kunnen zijn.
    Hartelijk dank voor dit gebaar.
    Vriendelijke groet, Janny Nagelhout.