– Verslag van Geartsje –
07.03u: iedereen zat in het busje en Anna-Rixt vroeg: “Heeft iedereen zijn brood mee?” En zo rende Jaap het busje uit om zijn brood te halen, maar hij rende de verkeerde ingang in en stond vervolgens bij de verkeerde deur. Het was ontzettend grappig voor de rest van de groep.
Iedere ochtend moeten wij circa 50 minuten in het busje zitten voordat we bij het internaat arriveren. Vanochtend werd de tijd onderweg net als alle andere ochtenden heerlijk besteed: de een lag te slapen of genoot terwijl de ogen gesloten waren, de ander genoot van de omgeving en weer anderen hadden een fijn gesprek. Een mooie voorbereiding op een zonnige werkdag.
Het was een effectieve dag, ieder was trots op het verzette werk van vandaag. Er is heel veel geverfd zowel binnen als buiten, de grond is stucwerk vrij gemaakt in het washok, de voorbereidingen voor de binnenkomsthal zijn getroffen voor het stucwerk en het drooghok is zo goed als af wat betreft het stucwerk. Met een voldaan gevoel zijn de laatste spullen in Hisor gekocht voor morgen. Na de heerlijke spaghetti en een avond volop genieten wens ik iedereen alvast welterusten toe.
Af en toe toe fluit het even op de wc, maar over het algemeen gaat het goed met ons!

Tot morgen

Één reactie, RSS

• Rudy, Saskia en Julian

zegt op:
    21 augustus, 2018 om 21:46

Mooi om jullie werkzaamheden en belevenissen te kunnen volgen. We wensen jullie veel succes en plezier toe!
    Hartelijke groeten van Rudy en Saskia en voor opa Abe een dikke kus van Julian