Gistermiddag is de groep na een lange vliegreis weer veilig thuisgekomen vanuit Tadzjikistan. De vliegreis is zonder problemen verlopen en deze keer waren gelukkig alle koffers aangekomen op Schiphol.

Bedankt voor het lezen van de reisverslagen en voor de bemoedigende reacties! Het is leuk om te lezen hoe de reis beleefd wordt door de thuisblijvers. Hopelijk hebben we met de reisverslagen en bijbehorende foto’s een goede indruk gewekt van onze belevenissen. Binnenkort zullen meer foto’s geplaatst worden op de Facebook-pagina van Stichting Stype.

2 reacties, RSS

• ageeth

zegt op:
    4 augustus, 2015 om 20:16

Jullie zijn toppers. De foto.s en video van Demi inmiddels bekeken.
    Jullie hebben de kinderen heel blij gemaakt met een geweldige speelplaats.
    Geweldig. Iets om trots op te zijn ik ben in ieder geval super trots
    Gr ageeth (moeder van demi)

• Janneke

zegt op:
    5 augustus, 2015 om 09:18

Fijn te horen dat jullie allemaal gezond en wel thuis zijn…Een paar prachtige weken met een goed gevoel. Het afscheid met de kinderen is voor jullie pijnlijk en voor de Kids zeker heftig. Twee weken veel warme aandacht…en dan moet je weer zelf. Lijkt me voor beide partijen zwaar. Toch hebben jullie iets prachtige achter gelaten. Een prachtige speeltuin. De kinderen hebben op deze manier een hele goede herinnering….Een goede periode zeg. Wees trots op jezelf…dat mag zeker. We zullen de Facebook pagina zeker even bekijken…heel veel goeds voor de komende tijd…liefs, we zijn zo trots