Vanochtend was het al weer lekker warm op onze kamp na al het gapen en wrijven dan toch maar allemaal ons bedje weer uit gegaan om er weer een leuke en gezellige werk dag van te maken. Eerst met ze allen rond om de tafel gezeten om de maaltijd op te eten Turkse ronde brood met beleg als pasta en jam, kaas. Na het eten overleg van wat er vandaag allemaal moest gaan gebeuren na dat Bauke de uitleg had gegeven gingen we richting het internaat.

Gerben en ik (Gerlof)

We zijn langs alle kamers gegaan om te kijken als alles al goed was gedaan en of we zelf nog wat moesten bij werken. De stukadoor was al aardig ver gekomen en zal vanavond de rest klaar maken hopen we. Na onze ronde in alle kamers hebben we de buiten vensterbanken nog wat cement op gedaan het was aardig warm buiten dus was het langzaam aan werken met het cement maken. Naar de cement hebben we de  deur plinten gemaakt op maat, dit moest weer op maat van de deurposten en in afwachting van de stukaduur kunnen we dit morgen tegen de want aan zetten .

Leslie & ik (Floris)

Leslie en ik zijn de hele dag bezig geweest met de deurposten, eerst op maat gemaakt want alles is schots en scheef, En moesten dat weer redelijk regt maken dan de deurposten er waterpas in zetten, op sommige plekken was het een beetje recht maar op andere plaatsen was het best scheef, dus dat koste zo nu en dan best veel tijd, maar we zijn nu toch aardig ver gekomen want er kwam wat systeem in. We hebben nu 14 van de 17 deur posten er in zitten, dat is morgen ochtend klaar. Het schiet allemaal al mooi op in het internaat.

Algemeen.

Een paar van onze dames gingen eerst met de kinderen tanden poesten en wassen naar het wassen en tandenpoetsen zouden ze en presentatie doen maar dat duurde wat langere dus hebben ze spelletjes gedaan met de kinderen zo als liedjes zingen o.a. hoofd schouders knie en teen naar het liedjes hebben ze een Tadzjiekse spelletje gedaan wat erg leek op knopje legen zakdoekje legen. Of zo iets naar de spelletjes waren de leraren er ook wel bij gekomen en de kinderen er ook allemaal dus hebben de dames een  presentatie gegeven over hygiëne en wormen.