Op het vliegveld werden we opgehaald door de tolken en de 3 taxi chauffeurs.

Eenmaal op de parkeerplaats laden we 1 van de busjes met onze koffers en handbagage.

Daarna kregen we wat drinken en reden we naar het kamp. Deze rit ging een beetje anders dan ik had verwacht. Ze kennen hier geen verkeersregels en spookrijden komt vaak voor omdat er veel gaten in de wegen zitten. Er lopen veel mensen op en langs de weg, en ook lopen er veel losse koeien en honden. Bij het kamp aangekomen hebben we de koffers op de kamers gebracht, en de kleding voor de kinderen uit het internaat uitgezocht. Daarna brachten we de kleding naar het internaat en kregen een rondleiding door het gebouw. Ook hebben we kennis gemaakt met de kinderen en de juffen. Na de rondleiding gingen we weer naar het kamp en kregen we de gelegenheid om te rusten en dingen voor ons zelf te doen. Om een uur of één gingen we met zijn allen eten. Daarna hebben we de hele dag gerelaxed en gezwommen. Andaleb heeft voor ons het avondeten bereid, we aten macaroni en iedereen heeft hier lekker van gegeten. Rond 8 uur zijn Bauke, Ayla en ik naar het internaat geweest om Maria een meisje uit het internaat medicijnen te brengen i.v.m. met een allergie voor wespen steken. Bauke had een fles cola mee genomen om het meisje een beetje te verwennen. Het bleek dat Maria nog nooit cola had gedronken, dus ze vond het niet erg lekker maar dronk haar hele beker leeg. Straks lekker slapen, maar om twaalf uur eerst nog even vlaggetjes voor Sjoerd ophangen want die is morgen jarig. En morgen aan de slag.

Door: Lisanne Boom