Hallo beste mensen.

Vandaag een verslagje van Hoin en Joldert.

We begonnen vanochtend om 8 uur in het internaat. Er was nog wel wat werk te doen.

De dames hebben vanochtend voor de laatste keer met de kinderen gespeeld, dit was wel een beetje emotioneel. De mannen zijn de ochtend bezig geweest met de laatste dingen schuren, afstoffen en verven. ‘s Middags zijn we allemaal nog 3 uurtjes bezig geweest met de laatste stukjes verven en opruimen, zodat de leraren de vloeren kunnen verven. De dag verliep dus vrij vlot. Na het werk zijn we naar de rivier gegaan om even af te koelen en ons schoon te maken.

Ik (Joldert) mocht Andaleb vandaag helpen met het avond eten. We zouden macaroni gaan maken, maar we kwamen er al vrij snel achter dat er geen macaroni was, dus moest dat nog snel even gehaald worden. Voor de rest ging het vrij goed.

Na het eten hadden Sander en Sjoerd wat uitgevonden. We hebben een soort fonteintje in ons kamp, waar Sjoerd en Sander een lege fles op drukten. Hierdoor kwam er druk op te staan en de fles schoot omhoog. De eerste keer schrok iedereen. Na het nog een paar keer gedaan te hebben was de lol er af en is iedereen gaan doen waar ze zelf zin in hadden. Zo meteen lekker slapen, en dan morgen naar de bazaar.

Door: Hoin Hogeling & Joldert Wind