Vandaag  ging de wekker een half uurtje eerder we moesten nu zelfs om half 8 bij het ontbijt zijn. Dit omdat we dan eerder naar het internaat konden. Half 9 gingen we richting het internaat.

Houkje, Hilda en Jeanette gingen met de kinderen spelen eerst gingen ze kleuren met de kinderen en daarna naar buiten om hier met stoepkrijt te spelen en te voetballen, wat uiteindelijk een watergevecht met de tuinslang werd. Marije en Andaleb hebben Tom and Jerry afgetekend op de muur. Gerlof, Joldert en Jan hebben deuren gesteld. Leslie, Sjoerd, Hein en Sander hebben kozijnen en deuren in elkaar gezet. Anna-Rixt, Geartsje, Durk Willem zijn naar de bazaar geweest voor de inkopen. Bauke en Celesta zijn bezig geweest met een poppenkast te bouwen. ‘s middags zijn er een paar aan het plamuren geweest, er is gemetseld en zijn er dezelfde werkzaamheden gedaan als ‘s ochtends. Aan het eind van de middag is Marije in een spijker gaan staan, maar Marije blijkt spikerhurd te zijn. Want vandaag liep ze alweer gewoon.  ‘s avonds hebben lekker spaghetti gegeten met een toetje na. Hierna hebbe we nog even biertje gedronken en zijn daarna rond 11 uur lekker op bed gegaan.

Ps. We zijn er gisteren niet aan toe gekomen om het verslag er op te zetten dus vandaar een dagje later.

Groeten út Tadzjikistan ,

Namens de hele groep