Om half 8 ging iedereen zijn bed uit om te ontbijten.  Kwart voor 8 zat iedereen aan de ontbijt tafel , naar lekker gegeten te hebben heeft iedereen zich klaar gemaakt om in het busje te stappen naar het internaat. Aan gekomen in het internaat werden de taken verdeelt. Mijn taak was gipsen dit deed ik met Joldert celesta en Geartsje . Gerlof en Hilda waren aan het metselen. Sander was druk aan het kitten. Jeanette was druk aan het plamuren. Anne-Rixt en Houkje en Sjoerd Zijn naar de bouw basaar geweest om kit en pur te kopen. Bauke,  Durk-Willem en Jan waren druk bezig met de sloten van de deuren. Om half 1 gingen we terug naar het kamp om te lunchen. Om half 3 gingen we weer richting het internaat. Ik had een nieuwe taak gekregen ik moest met Joldert al het Oude puin opruimen. Geartsje,  celesta en Gerlof en  Hilda waren nu druk aan het gipsen en Sander nog steeds druk met het kitten. Houkje en jan hebben de poppenkast geverfd. Durk-Willem en Marije Zijn aan het werk geweest met de  sloten van de deuren . Bauke en Anne Rixt Bleven om het kamp om dingen te regelen. Wij gingen om half 6 weer richting het kamp, aangekomen op het kamp nam iedereen een koude duik in het zwembad Voor het avond eten. Naar het avond eten hebben we afgesloten met een gezellig kamp vuur. En daarna is iedereen op tijd naar bed gegaan om morgen weer fit voor de dag te staan.

Groeten Hein , en de rest van de groep.